dancelife

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Nathalie - 6 januari 2012 22:28

Hej hej!

Tänkte att jag kunde slänga in ett litet kort inlägg eftersom jag ändå fixar headern min data är lite seg så har allt utom headern laddat upp så det får ni vänta lite med :)

Jag hade tråkigt och tyckte att bloggen behövde frächas upp lite så så blev det!

Nathalie är en tjej som jag inte känner särskilt bra men verkar som en härlig tjej!

Hennes blogg är ju rolig och läsa så stana kvar och om ni inte gillar nåt skriv det till nathalie så hon kanske kan fixa det kanske är ett länkbyte eller vad som helst! Men eftersom jag ändå skriver så kan ni ju ta att klicka in på min blogg kommentera och bara följ ;)

tryck http://emeliesofiastorgard.devote.se/                                                                                                                                                                 Kram ~Emelie

Detta var en bild från en tävling i Falun :)

     











Av Nathalie - 6 januari 2012 22:02

Hey alla underbara läsare.Det kommer komma upp en ny header inom kort !Det blir antagligen imon eller på Söndag !Det beror på när jag kommer hem imon ;)Ja, det var riktigt roligt igår på middagen hos kusinerna o vi hade riktigt mysigt. Till förrätt fick vi laxtoast med limesås o det var riktigt gott ! Till varmrätt sen blev det lasagne :) Sen till efterrätt var det banana-split men man fick ta det man gillade sj ! Det var bra eftersom att kräsna jag varken gillar banan eller grädde :pIdag var en riktig slappardag ! Spelade spel med familjen o bara satt framför datorn <33Imon åker jag till stan o spenderar dagen där :) (berättar mer imon)Sen ska jag nt göra nåt mer speciellt ! Sen på Tisdag börjar ju, tyvärr, skolan igen :( Hiss och diss för det ! Hiss-kompisarna. Diss-läxor !!Kram (Inga bilder eftersom att jag bloggar ifrån mobilen)

Av Nathalie - 6 januari 2012 08:38

I Onsdags fick jag några bilder men inte igår för smarta jag glämde kameran !

Men jag lägger upp dom senare.


Jag ska inte göra nåt speciellt under typ hela veckan !
Så det finns inte så mke att berätta.

Rätt så tråkigt inlägg men men !


Kram   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards