dancelife

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nathalie - 28 oktober 2011 19:11

Asså han e sååå söööt och snyygg  

Jag kan inte sluta tänka på honom  

Men det kommer aldrig bli vi det nästan veeet jag!!!

Men man får väl försöka  

Hoppas du läser det här älskling    


Kram  

Av Nathalie - 26 oktober 2011 15:29

Ja då missar man kurragömma-kvällen på öppna skolan. Bara för en sånguppvisning!! Men men, jag sörjer inte så mke. Jag å Melli ska gå å kolla med Kristian om han kan ha det igen nån Onsdag :)


Så det e sånguppvisning snart :))


Kram

Av Nathalie - 25 oktober 2011 12:31

Simnigen gick toppen  och det har hänt massa bra saker sen dess. Jag har fått en frisyr tjej till farfars kalas. Min faster ska göra frisyr på mig. Ja det var väl allt jag hade att berätta :)) Kommer ett inlägg ikväll.


Kram  

Av Nathalie - 23 oktober 2011 14:15

Det har vart en toppen helg som snart e slut. Ska ut och kratta löv sen ifrån gräsmattan ;)) Igår kollade jag på brorsornas innebandymatch där dom tyvärr förlorade :(( Men direkt från ledsen till glad när det blev tacos till middag och sen en påse lördagsgodis ;)) Och sova hos farmor å farfar. Dans var det ju idag :)) Det var kul som vanligt ;)) 

Men sen imon fortsätter det faktiskt lite :)) När vi då ska åka till Borås och simma. Själva simningen e inte speciellt kul men badet e kul. Och att man ska ha matsäck e kul när man kan ha vad som helst göttigt. Det e ju ändå inte speciellt god mat i skolan imon så det e härligt.

Det e en rätt så fullspåckad vecka när det e specialvecka på sången, tandläkarn, dans å sånguppvisning. Men det ska väl gå bra ändå ;))

Jag vet inte vad jag ska berätta mer :s Kommer ju förmodligen inlägg imon. E jätteglad över alla mina besökare när man har börjat komma upp runt 15 besökare om dagen. Försöker få fler. Så tipsa era vänner. ;))

Kram kram     

Av Nathalie - 19 oktober 2011 09:31

Ni kanske vet det lr nt..? Aja strunt samma jag kan säga det ändå. Hur det än e så e jag sjuk IGEN  Men jag har tänkt att gå imon. Om det nt ändrar sig. För igår eftermiddag tänkte jag att jag skulle gå idag men det sket sig :((

Eftersom attt jag e sjuk så har jag inget att berätta och jag har ingen bild att dela.


Så hösten har kommit in med storm och Halloween närmar sig 

Hade ni tänkt att klä ut er?

Vi brukar ha Halloween i skolan och jag såg en film där det  var typ en kille och effekten som ngn bra sminkör hade målat var blod och riktigt coolt + blodådrorna i ansiktet syntes riktigt bra.

Jag önskar att jag kunde sminka så bra så hade jag vart riktigt grymt utklädd till Halloween 

Brukar ni fira Halloween på nåt sätt lr e ni bara hemma och typ myser med familjen? Kommentera gärna.

Jag e oftast bara hemma. 

Och iår e det ju på en Måndag ;)


 såhär hade väl vart aningen grymt att se ut

 Jag kommer säkert säga det här igen men kan säga det nu en vecka innan 1 och 1halv vecka innan:
 GLAD HALLOWEEN 

 

Av Nathalie - 16 oktober 2011 19:17

Yeesss finally. Jag har min nys frisyr och min nya färg  

   1: Färgen!!!! (Jag vet inte om det syns men det e så iaf)

   2: Luggen syns knappt på bilden att jag har klippt men den e klippt!!


P.S den här bilden e bara mina bloggläsare som får se!!

Jag har nt lagt ut nåt på Facebook för att det ska hållas hemligt till imorgon när dom i skolan ser!!!!

Så lägg det här på minnet om ngn går i min kära klass ;))


Kram  

Av Nathalie - 16 oktober 2011 07:03

Jaha snart e det dans då ..... Om ungefär 5 timmar, men det e väl typ sak samma lr ?

Igår fick jag köpt min vinterjacka och jag e sååå nööjd. Jag fick även köpt 1 mössa och sen fick jag köpt 2 tröjor till tävlingarna. 1 till singel och 1 till par. Jag e så himla nöjd med igår. Och jackan,mössan + vantar behövdes igår kväll (klockan 18:00) för det var riktigt kallt ute asså!!

Jag kommer kanske lägga ut bild på jackan men jag kommer däremot inte lägga ut bild på dans-tröjorna försän efter tävlingen!!! Då dom e lite hemliga!!! (Så att ingen annan typ härmar mig lr nåt)

Sen idag då ska jag ju oxå klippa mig (å färga håret) :) Och igår tog jag en bild på mitt hår hur det såg ut innan. Och sen kommer jag att ta en bild på det nya. Picnika lite och så har ni en Före och efter- bild.

Nu har jag absolut inget mer att berätta (tror jag inte) så jag får väl säga HEJDÅ (så länge)


Kram  

Av Nathalie - 15 oktober 2011 09:20

Jag e jätteledsen för dålig uppdatering :(  Men eftersom att jag har legat hemma och vart sjuk så orkade jag bara inte uppdatera ;( Men nu e jag frisk. Och eftersom att det inte har hänt nåt under veckan så har jag ju inget att berätta;) Idag ska vi åka och  handla VINTER-jacka till mig. Eftersom det redan har börjat bli minusgrader. SÅ INTE OKEY!!!! Sen ska vi äta tacos :)


Imorn har jag ju dans (Broadway Musical) och efter det ska jag direkt åka och klippa mig. Jag ska slinga/färga håret. Jag kommer att lägga upp bild på både hur det såg ut innan och hur det blir efter imon;) Sen börjar en ny vecka och den helgen ska vi sova över hos farmor och farfar. Helgen efter det har farfar kalas. Och helgen efter det e det danstävlingar hela helgen + ett till kalas. Sen lugnar det ner sig lite tyvärr för jag gillar att ha fullt upp ;DD

Jag ska fråga bästisen om hon vill sova över nån helg innan jul och efter alla mina hektiska helger. Jag hoppas att du läser det här bästis så vet du redan vad som gäller ;))


 

Haha snygg bild...

                               Kram   

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards