dancelife

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nathalie - 30 augusti 2011 20:52

Här kommer slottskogen bilder:


Förlåt men jag hinner inte just nu för det tog sån lång tid.

Så bilderna kommer imon ;)

Hoppas inte det gör nåt??  


Men jag kan berätta att slottskogen var toppen.

Och vi slapp faktiskt allt piss-regn.

Jag såg typ ALLA djur.

Sen har jag en video oxå men vet inte hur man får in den på datorn så ...

Men nu har jag inge mer att berätta  


Kram    

Av Nathalie - 29 augusti 2011 19:13

Hey :) 
Idag var la en braa da !?

Det hände inte så mycket som vanligt.


Imon bliret slottskogen med bästa klassen 7A

Jag ska sitta brevi Melli på bussen (å spårvagnen)

Sen om man ska gå 2 å 2, å man får bestämma sj vem man ska gå me, då ska vi gå ihop.

Jag ska möta henne kl 8 imon bitti vid Ica för att vi ska handla lite sncks att ha under resan 

Jag vet typ ingenting om vad som kommer att hända imon,


Nu ska jag inte gö nåt.

Dan e ju snart slut så de finns inte så mke mer att gö.

Jag ska packa ner pengar. NU


Dagens låt/Video...

LMFAO- Party rock

Kram till alla söta läsare  

Av Nathalie - 27 augusti 2011 07:56

Hallå alla gladare läsare.

Förlåt för dålig uppdatering.

1 av dagarna har jag glömt lägga upp bild på *Dagens Outfit*

Men det e väl inte hela världen??


Idag ska jag först åka å handla.

Sen ska jag oxå på ett kalas.

Imon hade jag tänkt att gå på Lisse.

Jag e inte helt säker än.

Vi får se.


Dagens Outfit kommer senare idag. 

För jag har liksom inte klätt på mig än.

Sen kommer även Dagens lå/Video.

Om den inte kommer nu kanske.

Aja, jag kan lika gärna ta den nu:

Dagens låt/Video...

Sharpay's Fabulous Adventure - My Boi and Me  

(Förlåt för dålig kvalite)

Kram  

Av Nathalie - 24 augusti 2011 07:10

Ja, då börjar skolan om ungefär 2 timmar.

Jag börjar inte försän 9:10 idag.

Så tar halv 9:e bussen.

Det kommer jag göra varje Onsdag, det e så j*vla skönt.

Sen slutar jag inte JÄTTE sent hlr.


Just nu ser jag på TV.

Exakt nu, Zach å Codys ljuva havsliv.

Men det e bara medans det andra programmet jag kollar på har reklam. (lr vad man säger)

Jag kollar på Private Practice som precis började efter en stunds reklam.


Nu har jag inge mer att skriva.

Lr jo jag kan berätta att vårat första pass e Idrott.


Kram 
(
dagens låt/video kommer antagligen ikväll) 

Av Nathalie - 23 augusti 2011 18:50

Hallå nu e jag hemma ifrån andra skoldan.

Okey jag var hemma för några timmar sen men har vart hos en kompis.

Första och andra skoldan har väl vart okey.

Utom att vi fick läxor ida  

Men läxorna blev klara idag på S-passet.

Det ända dåliga var att datorerna kommer *TIDIGAST* nästa vecka 


Som sagt så var jag hos en kompis ida  

Jag har inte så mke att berätta.


Gårdagens å Dagens Outfit
 
 Linne- Kappahl
   Tröja över- Kappahl
   Jeans- Gina Tricot
(Det mesta e inköpt för nåt årsen)

Dagens låt/video...

Justin Bieber- Stuck in the moment
 Kram  

Av Nathalie - 21 augusti 2011 20:37

Hallå, i början av dagen var jag på öppet hus.

Det var kul å intressant, det var oxå hyfsat väder.


Sen på eftermiddan kom söta Sara förbi en sväng.

Vi badade och hade jättekul.

Men det var aningen kallt, men i kom vi i alla fall.

Sen var bryggan typ helt översvämmad av vatten, så det var lite svårt att hoppa i.


Ja, imon börjar skolan då  
Jag e typ den enda personen som inte har så mkt problem me de.

Jag tycker inte att de stinker att skolan börjar.

Jag tycker det e rätt så kul.

Men det e nte toppen.

Men det stinker inte hlr.


Kram   

Av Nathalie - 21 augusti 2011 10:30

Hey idag ska jag antagligen vara med Sara.

Men innan det ska jag gå på öppet hus här i Eskilsby.

Jag vet inte riktigt exakt  


Dagens Outfit e samma som igår (bara andra strumpor)


Dagens låt/video...
Alexandra Stan- Mr Saxobeat  

 Kram  

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards