dancelife

Alla inlägg under november 2011

Av Nathalie - 30 november 2011 20:58

Då har man kommit hem ifrån Öppna Skolan. Imon e det 1:a December. Men ingen snö finns det än det e ju hemskt. Kollade på massvis med julbilder precis och längtar sååååååå efter jul att jag har redan fött. Förut var det sååå att jag kunde döö. Nu e jag död ! Jaja strunt i det nu ;) Men vad har ni gjort nu på kvällen ? Hmm... Undra vad jag ska gör imon efter skolan ? ! Aa det får jag tänka på under natten ;D Men måste tyvärr gå nu :(


Kram     

Av Nathalie - 30 november 2011 16:54

Nu sitter jag i soffan hemma och sjunger Singstar. Sjunger låtar från ''Disney Sing it - Partu Hits''. Jag vet inte vilken låta jag ska sjunga än. Men om en timmer ungefär bliret att åka bussen till Landvetter och möta Melinda för att gå på Öppna Skolan. Jag bloggar typ nån gång kanske ikväll eller imorgon.


Hörs <3


Kram  

Av Nathalie - 29 november 2011 19:56

Tjabba :D Nu har man kommit hem ifrån dansen då :) Tyvärr sista gången :( Broadwayen finns inte kvar till våren så då får man börja dansa Street med Alicia. Men det gör ingenting då jag länge velat dansa det. Imon åker man hem efter skolan och möter Melinda på Öppna Skolan :) Just nu chattar jag och skypade precis med Celicia men hon behövde göra matten så hon var tvungen att lägga på :( Men aa. Jag kollar Facebook och så så tråkigt har jag inte.


Idag när vi hade 5 minuters rast under So:n så träffade vi Hans (våran So lärare som e pappa-ledig). Vi fick se hans son Viggo som var såååå sööt <33 Vi får tillbaka honom den 27:e Februari :D LÄÄÄNNNNGGGTTTTARRRRR <333333333333


Kram  

Av Nathalie - 29 november 2011 16:49

Kram    

Av Nathalie - 29 november 2011 12:34

Hej nöt ! Ja det var precis vad Alicia skrev till mig på skype ! Då blev man lite fundersam. Framför mig står Vendela och stoppar in sin jacka i sitt skåp ! Som ni förstår har jag inget att blogga om :(


Kram   

Av Nathalie - 28 november 2011 19:44

Imon bliret sista gången på dansen efter skolan :) Sen på Onsdag blir det Öppna Skolan. Undrar om det finns några sööta killar där ? Nääe jag bara skämta. Hahah. Jag e så rolig. :P

Vad vill ni höra om på bloggen ? Jag har typ idé torka ! ? Kommentera gärna <3


Jag har ju som sagt blogg torka och inte så mke att skriva om :S

Kommer säkert ett längre inlägg imon ;)


Kram  

Av Nathalie - 28 november 2011 14:49

Sitter i skolan och vämtar på 4 bussen som vanligt. Men jag orkade inte gå till bibblan så sitter här istället med Emmie.

Men jag ska till Ica sen för jag glömde smörgås hemma och e hungrig så jag sitter här och har typ damp :@

Men så det ska jag göra :))

Bloggar mer ikväll ;)


Kram  

Av Nathalie - 27 november 2011 19:31

Helloooo :D

Här e då det jag köpte: (tröjan)

Då har man kommit hem ifrån mormor och morfar :) Det var lite blåsigt på vägen hem då det ska bli orkan mellan 19-21 i Halland men sen ska blåsten avta både Halland,Skåne och västkusten.

Det var även rätt så coolt när vi precis hade börjat köra i från mormor och morfar och när vi åkte dit såg vi hur nära vattnet var mot vägen men det blåste inte så mke då. När vi åkte hem skvätte det upp en våg på vägen rakt mot bilen. Det var faktiskt rätt sååå coolt. Men sen fick man även tvärnita då det hade vält ett träd nästan precis här fast utanför gränsen till Eskilsby och vid sjön så hade det vält ett träd i vårat körfält :S

Men imorgon ska det ha avtagit och hoppas även trädet e borta då man ska köra förbi där i samma körfält både Måndag och Tisdag :S

Kram    

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards