dancelife

Alla inlägg under september 2011

Av Nathalie - 30 september 2011 11:49

Tja tja bloggen :) Nu sitter ma i svängen vid skola o (väntar) på att tyskan ska börja. Lr jag väntar ju nt riktigt på att den ska börja men ni fattar!!! Sen efter skolan ska man följa med Alice hem :) 

Jag skriver mer sen för nu börjar tyskan 


Kram  

Av Nathalie - 29 september 2011 15:12

Ja då har man slutat för några kanske 15 minuters sen.

Lr nåt sånt ;)

Men då tänker kanske ungefär alla att vf tog hon nt 3 bussen. Jo för en sån snäll kompis som jag e så väntar jag på en annan kompis. För han kommer ifrån Mölnlycke o Mölnlycke bussen brukar oftast vara sen så vi har lovat varandra (Även om hans buss e tidig o nt sen) så ska vi vänta på varandra å ta halv 4 bussen istället ;) Så nu sitter jag i korridoren (på golvet) å väntar på att klockan ska bli så mke så att jag kan sticka ner till busshållplatsen. 


Kram  

Av Nathalie - 26 september 2011 18:42

Här kommer då ett till inlägg för jag kom precis på att jag har ju nt skrivit vad som hände under helgen:


Fredan slutade väl rätt så bra när jag fick ner en egen chips skål för att jag nt fick följa med å fika hos farmor å farfar. 


Ja Lördan var toppen då man fick gå ut på promenad för första gången sen jag blev sjuk. Fick en fika hos farmor, bulle å saft -.-

Fortsatte toppen med middan som blev den här Lördan tacos :)) Lite mys me familjen sådär på Lördags kvällen. Det var jättegott å längesen var det jag åt tacos.

Sen fick vi lite fika hemma som blev mazarin med saft.


Söndan var faktiskt rätt så tråkig för det hände inget. Jag fick skippa dansen för jag kände att jag orkade nt.



Imon då så ska jag ju stå i cafeet i blå rummet i skolan. Ska bli jätteroligt. Man ska stå där med Melli :))

Efter skolan har slutat åker jag med älsklingen Alice hem för att sen åka te dansen ihop. 


Kram  (igen) 

Av Nathalie - 26 september 2011 18:23

Ja idag var det ju skola som vanligt ;)

Sen landade jag på en stol i biblioteket, när det däremot kom en 2 år yngre kompis med sin kompis å störde me ganske mke kanske man kan säga!!!

Åkte sedan bussen vidare till Mölnlycke för en kör lektion :)

Sen när jag landade i bilen hem fick jag jätteont i huvudet.

Så just nu sitter jag hemma med huvudvärk :((

Jag tänkte ta alvedon men den hjälper ju ändå nt försän om 1 h då kanske jag nt har ont i huvet längra!!??

Nääe men jag ska faktiskt alldeles strax hoppa upp ur soffan o springa upp o ta en alvedon :))


I skolan hände väl inge speciellt.

Första passet var mentorstid.

Andra passet var No :((

Tredje passet var idrott :))

Å efter idrotten hade jag ju sång, å då sjöng jag låten ''Everytime'' med ''Britney Spears'' jag bara älskar den låten.

Lunch var härnäst men det var väl nt så mke att höra om.

Det sista som hände under skolan var svenska å slöjd.


   En bild ifrån igår :))


Kram  

Av Nathalie - 24 september 2011 19:27

Jag vet att det har vart dålig uppdatering :( O jag e hemskt ledsen. Det blir typ så när man e sjuk. Imon bliret ingen dans för jag känner att jag orkar nt. Jag blev frisk idag o bara orkar nt liksom. På Måndag e det inget speciellt utom att jag ska va med en kompis. På Tisdag ska jag o Melli stå i cafeet i Blå rummet :) Ska bli jättekul. Sen e det inget mer speciellt under veckan som jag kan kommas tänka på. Förutom att på Lördag förmiddag ska jag ju baka till mamma för att hon fyller år på Onsdan 5/10. Sen åker vi ju te Lalandia på Söndag. Ska bli skitsköj.


Kram  

Av Nathalie - 22 september 2011 18:05

Ja sitter här hemma nu då o känner mig lite bättre.

Jag har faktiskt lite mindre än feber imorse.

Men tyvärr har jag fått värsta ont i halsen  

Jag vill bara att allt det här ska vara över !!


Som jag sa så sitter jag hemma framför datorn, här e en ut :) Solen framme <33   Om ni nt har tänkt på det så har jag bytt bakrundsbild. O det e den här bilden :)

O bilden e ju ifrån en annan blogg men i förra inlägget så har ni bloggadressen till den bloggen.


Dagens låt/video har ni oxå redan fått.

Det blir mer bloggande imon när jag då oxå berhöver stanna hemma ifrån skolan :(

Så kram på er tills imon för då får ni ju en ny kram :) <33


Kram  

Av Nathalie - 22 september 2011 10:19

Ja som ni säkert har märkt så fixade jag ny header för nån dags sen.

O igår fixade jag ny bakrundsbild.

Bakrundsbilden e ifrån en annan blogg som e helt klart värd att läsa:


veronicadigas.blogg.se/index.html


Här kommer en kärleksfull bild m Dagens låt/video:

   Min lilla gris innan jag släppte den i marken :)

Kram   

Av Nathalie - 20 september 2011 20:51

Då e jag sjuk :(

Så jag komemr att blogga lite mer imon :)

O då kommer nån bild lr 2 :D


Kram  

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards