dancelife

Alla inlägg under december 2011

Av Nathalie - 31 december 2011 19:11

!

Av Nathalie - 31 december 2011 16:40

När ni har duschat sätter ni upp det i en knut (lite slarvig)

Sen efter ungefär 7 timmar drar ni ut den så ser det ut så !

Men var noga med att spreja i MKE  hårspray så det inte åker ut under kvällen/dagen !!

 

Av Nathalie - 31 december 2011 10:06

Hey o godmorgon :)

Jag vaknade typ precis OOPSSIIEE

Men iaf idag ska jag inte göra nånting innan kvällen då pappas jobbarkompis o klasskamrat kommer hit med sina familjer o firar nyår med oss :D Lika trevligt varje år ;p Men hur som helst så aaa


Men vad ska ni göra idag ? 

Hur firar ni nyår ?


Men vi hörs väl sen när jag e lite piggare med en bild eller nåt ;)


Kram  

Av Nathalie - 30 december 2011 19:15

http://lavss.blogg.se/ 

 

Bloggen e helt underbar o det e bra med uppdateringar.

Jag känner inte Alva så bra men vill jättegärna lära känna henne 

Jag tycker verkligen ni ska kolla bloggen för den e helt underbar o hon med

Läs, gilla o fortsätt läs  


Kram    

Av Nathalie - 29 december 2011 16:27

Tröja- BikBok 99 :- (199 kr utan rea)

 

Örhängen- Glitter 35:-

Ring Åhlens 60:-

Kajal Kicks 95:-



Då har jag precis kommit hem ifrån Allum

Var ju där med Ida

Vi hade jätteskoj o vill gärna göra om det !

Vi åt typ det första vi gjorde :)

Handlade lite o sen fika o sen var dagen slut ;) O pengarna för den delen också :D


Imon ska jag kanske göra nåt med Sara (får se huret blir)

Sen e det ju nyårsafton då har jag väl typ fullt upp eller inte :)


Vi hörs väl typ imon eller nåt ;)


Kram  

 

Av Nathalie - 28 december 2011 19:36

Bästa julklappen från farmor o farfar (älska färgen)

Där var det lite julklappa :D

EGO pics :)

       

Lite bilder från igårkväll :)

             

EXTRA

            

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards