dancelife

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Nathalie - 2 januari 2012 19:04

Länkbyte med en underbar dans tjej - Paulina

Jag dansade Broadway med henne o hon e grymt bra

Det går riktigt bra för henne i tävlingar såsom grupp o singeldisco 

Klicka på länken så kommer du till hennes blogg :)

http://littledancediva.devote.se/

Kram     

Av Nathalie - 2 januari 2012 17:36

Efter att ha haft riktigt tråkigt ungefär hela dagen så gick jag hem till Aynaz o hoppade med några av hennes kaniner !

Vi hoppade med Leo men det gick väl inte så bra

Så resten av tiden hoppade vi med Mini-Pim (Hihih roligt namn)  

Även om det inte kändes så så var jag där i ungefär 1 o 1 halv timma !

Vi hade jätteroligt o jag gör gärna om det   


Imon ska man möta Melinda på bussen o åka o ta en ''fika'' 

Sen åker vi tillbaka hem till henne 


Sen under veckan ska jag inte göra så mke mer  


Kram   

Av Nathalie - 2 januari 2012 13:00

''Asså fyfan vad ful du är!
Som om någon skulle bry sig om hur jävla fult du gör ditt hår?!
Usch!'' (Från en som hatar dig)


Så j*vla lågt o jag får väl blogga om vad jaag vill ! ! Sen ville min kompis ha bild å det var ett bra ställe !! Sen att inte skriva sitt namn heller !! Det e bara fegt o bevisar att du inte vågar stå för det !!


Hey allesammans o det var längesen jag uppdaterade nu eller aa....

Men iaf, igår hände väl inte så mke o inte idag heller för den delen ;)

Men imon ska man åka till en kompis o jag hoppas det blir mer sånt under veckan !!

Sista veckan nu då 'Lite tråkigt att gå tillbaka till skolan men stå ut får man göra.


Jag vill säga grattis till min underbara ''syster'' Natalie som fyller 14 idag <33 Kram på dig !



Kram  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards