dancelife

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Nathalie - 3 januari 2012 20:29

Hey hey allesammans  Jag kom precis hem ifrån Melinda. Först var vi o tog en glass i detta kalla väder men som tur var så regnade inte (till en början)  Men vi hade lite tid över innan bussen gick så vi gick typ en halvtimma innan vi kom fram till min farmor o fikade lite där. Sen då skulle vi gå ner till bussen ifrån henne o helt plötsligt då så regnade det så det blev till att låna ett litet paraply av henne  Vi gick ner till busshållplatsen som e typ 2-3 minuter ifrån hennes lilla hus o nästa busshållplats ligger ungefär 5 minuter därifrå. O när vi kom ner till första hållplatsen så var det 10 minuter kvar innan bussen kom så vi valde att gå till nästa hållplats i detta kalla, regniga o blåsig väder. Men vi överlevde den lilla turen   Sen då så åkte vi buss hem till henne o gick i det regniga vädret därifrån o det tog en stund eftersom att det blåste så praplyerna kan man väl säga att dom dampade typ aningen, men bara typ ! Sen fick vi vart där en stund men jag kom hem senare än planerat ! Så aa men det var en bra dag förutom regnet   


Det hade vart skönt att åka ut på en härlig semester till typ Kanarie Öarna eller nåt där det e typ 25grader varmt o bara bada o sola hela dagarna. Men det hinns inte med på jullovet eftersom att mamma o pappa jobbar o sen åker ju vi till Lalandia varje år o det blir många resor till sommarn !


Men herregud vad jag känner att det hära inlägget blev långt ! Aja ni får stå ut dom få gångerna det faktiskt händer 

Vi hörs imon !


Kramisar       

Av Nathalie - 3 januari 2012 10:26

Morgonen började väl bra, vaknade som vanligt o klev sen in i duschen 

Nu e det frukost o sminkning som står på schemat sen ska man bara vänta på att bussen kommer  


Igår var jag ju en stund med Aynaz o hennes små sööta kaniner  Det blev liksom lite kallt framåt kvällen  

Men vi hoppade med Leo o Mini-Pim men Leo var väl liksom inte den bästa på att hoppa så aa det fick bli Mini-Pim som blev kvällens lilla stjärna om man säger så  

Vi fick tränat upp honom lite sen i somras då han kunde hoppa 20cm men han var som sagt lite otränad efter det så det e bara att börja träna honom igen  

Imon ska man vara med Aynaz igen men då ska vi vara här en liten stund o sen ska man vara hos henne igen så vi får väl se hur det går med lilla Mini-Pim då.

Sen får man väl även försöka träna Leo lite granna också så han kanske också kommer i form lite !


Sen på Torsdag ska vi på middag hos mina kusiner o det ska väl bli kul !

Det hade så klart vart roligare om det för en gångs skull var nån i min ålder men aa jag får väl stå ut om man säger så  


Kram  (Kanske kommer lite bilder från idag, imon o på Torsdag)    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej ,välkommen
till min blogg som berättar om mig och min vardag i stort sätt.Jag heter Nathalie Josefsson och är 13 år.Jag bor en halv timme från den underbara staden Göteborg med min familj och vänner.På fritiden brukar jag dansa ,umgås med vänner

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker ni om skolan??
 Den stinker
 Inte speciellt bra
 Sådär
 Det e väl okey
 Det låter väl toppen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards